Pentru a genera stiri externe de calitate, este nevoie de o pagina web cu continut interesant, link-uri bine pozitionate si persoane care stiu sa aplice SEO cum trebuie.
Daca faceti publicitate pe motoarele de cautare, in special cu Google Ads, optimizarea site-ului vostru pentru SEO va avea un impact pozitiv asupra campaniilor publicitare.
De ce ? Deoarece criteriile de calitate sunt mai mult sau mai putin aceleasi. In plus, un site optimizat este un plus pentru calitatea campaniilor voastre. Pentru a sustine acest fapt, putem cita prezenta cuvintelor cheie pe pagina, experienta utilizatorului si relevanta continutului.
Gestionarea campaniilor platite in reteaua de cautare necesita o structurare necesara si de SEO. Prin urmare, structurarea site-ului va va ajuta sa va structurati campaniile si sa oferiti pagini de calitate pentru grupurile de anunturi pentru stiri online.
In plus, cercetarea cuvintelor cheie va va ajuta sa identificati cuvintele cheie pentru campaniile SEA.
Cand petreceti timpul intr-o campanie publicitara, eforturile voastre au impact doar asupra duratei campaniei. In cazul unei campanii de conversie, imediat dupa incheierea campaniei, rezultatele se opresc si ele.
Cand lucrati in SEO, lucrati pe termen lung. Actiunile voastre pot dura mult timp pentru a da roade. Cu toate acestea, va puteti bucura de ea mult timp. Odata ce pagina se claseaza si atata timp cat lucrati SEO prin crearea de continut sau optimizari, rezultatele sunt resimtite.
Desigur, vorbim despre munca continua, nu va asteptati la rezultate pe termen lung daca va multumiti cu o singura optimizare. SEO reprezinta o valoare adaugata semnificativa unei campanii publicitare. Cand creati o campanie publicitara, stiti ca va trebui sa cheltuiti bani pentru creatie, gestionare, precum si pentru un buget de investitii. SEO va necesita si unele cheltuieli de la voi, in special in timp sau resurse. Va trebui sa scrieti continut, sa va auditati site-ul, sa creati videoclipuri si imagini, sa faceti colaborari si articole sponsorizate etc. Cu toate acestea, acesti bani sunt investiti in continut care va supravietui mult timp si care poate evolua si imbunatati.
Daca oferiti dragoste continutului, acesta va va da inapoi de zece ori mai mult. Astfel, fiecare continut contribuie la optimizarea generala a site-ului (principiul autoritatii paginii).
Daca lucrati in mod regulat cu SEO la imbunatatirea site-ului web, la un blog, de exemplu, si acesta are mult continut de calitate, noile sale articole vor avea mai multe sanse sa fie mai rapid si mai bine mentionate. Alegeti SEO sa fiti mereu in top!