Ce sa cautati la un content writer…

Scriitorul de continut de astazi a devenit un atu indispensabil pentru orice echipa, dar este un rol care inca gaseste o anomalie pentru managerii care nu inteleg exact ce face un content writer… sau mai bine, ceea ce ar trebui sa faca.

Scriitorul de continut joaca un rol dublu. Pe de o parte, este puntea dintre idee si executie. Este de datoria ta sa faci parte din echipa ta, de la concept la marketing, colaborand la ceea ce ar putea functiona si cel mai bun mod de a-ti transmite mesajul. Aici  un content writer actioneaza ca paznic, permitand doar celor mai bune si mai eficiente idei sa treaca acel pod.

Atunci cand cautati un scriitor de continut, retineti urmatoarele calitati cheie care nu sunt  negociabile …

  1. Diversitate – Aceasta nu este diversitatea tipica cu care ati putea fi familiarizati. Ceea ce conteaza este ca scriitorul de continut poate scrie diferit. Poate crea o postare pe blog care genereaza o conversatie interesanta, continut pentru un infografic, cercetare si sa scrie o carte pentru toate cele trei tipuri de audiente? Un bun content writer , va fi un scriitor de continut citit care poate jongla cu diverse proiecte de continut ca si s-ar fi nascut pentru el, merita greutatea sa in aur.
  2. Colaborare  redactare articole seo  Nici un om nu este singur, si cu siguranta in zilele noastre nici un departament nu poate functiona pe cont propriu. Din ce in ce mai mult, asistam la colaborare pe mai multe canale. Marketingul va functiona cu vanzarile, iar scriitorul de continut nu ar trebui sa fie diferit. De fapt, scriitorii de continut au o cerere mai mare pentru necesitatea de a lucra cu alte departamente, inclusiv design, grafica, marketing, vanzari, printre altele. Un mare scriitor de continut nu va fi doar diplomatic, el va fi un comunicator excelent, care poate fuziona idei mari cu cele ale departamentelor implicate.
  3. Curiozitate – Un articol  de la Harvard Business Review a laudat curiozitatea ca fiind o calitate la fel de importanta ca inteligenta. Mesajul scris de Tomas Chamorro-Premuzic, adauga la ideea de IQ si EQ (inteligenta emotionala) cu un nou nivel, CQ (inteligenta creativa). Premuzic scrie despre valoarea persoanelor cu CQ:

„In primul rand, persoanele cu CQ mai mare sunt, in general, mai tolerante la ambiguitate. Acest lucru le face subiecte sofisticate, cu un stil de gandire subtil nuantat care defineste insasi esenta complexitatii. In al doilea rand, CQ duce la niveluri mai ridicate de investitii intelectuale si la dobandirea de cunostinte in timp, in special in domeniul formal al educatiei, cum ar fi stiinta si arta “

Curiozitatea este, de asemenea, mai mult decat capacitatea de a rezolva probleme. Un scriitor de continut curios face doua lucruri: in primul rand, el va fi capabil sa adauge mai multa profunzime strategiei sale de continut, deoarece este capabil sa exprime ceea ce invata; si, in al doilea rand, va fi mai adaptabil la schimbarile inevitabile din marketingul online Daca exista un nou mod de a face acest lucru, trebuie sa stie despre asta, sa sugereze, sa implementeze … Purtati o conversatie cu un content writer pentru a vedea daca acesta se poate baza pe diverse referinte, ganduri si idei. Astfel va  puteti alege un content writer bun!

Next Post

Cum trebuie intretinut dulapul metalic pentru scule si unelte?

Atunci cand achizitionezi un dulap metalic, ai putea fi incantat de faptul ca ai parte de un spatiu suplimentar de depozitare. Totusi, uneltele de lucru nu raman la fel de ordonate dupa cateva luni de utilizare. De asemenea, este necesar un proces de intretinere constant pentru a prelungi durata de […]

Subscribe US Now